onsdag 17 november 2010

Bright

LEDIG IDAG. <--------- helt okej


Igår var det skola.
Bråkade med Anna.
Det var galet.
Hon är söt.
Därför blev vi sams igen.

Nananaana for hem efter skolan......... ... ... . ... .  . . Min bror blev arg på mig för han ville äta upp alla kakor men jag stoppade honom. Sen ner på stan med männen i huset för att köpa present till min MOOWRI. (Ute i god tid (y))

Aa. Sen hem å laga mat eee. Sen visade pappa mig ett program om Andra Världskriget och jag somna :( sen gick jag och la mig och klockan var plötsligt tolv och next thing I know, SOMEONE IS SWITCHING ON MY CEILING LAMP YOU KNOW ?!?!?? och kollar på mig som om jag typ .. gjort något riktigt riktigt dumt! Typ det värsta jag varit med om. :( Tydligen hade jag redan blivit väckt. Så vi firelirade mammmamammalallaememla lefnlnajlfmkdslndfjlefnkl m och åt en bit kaka. Sen pömzade jag tillbaka i min säng fast det blev inte lika djupt och glamouröst.

Mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaau

O RITE !
I söndags åt vi äpple
med Pontus och Elise
fast dom hade redan ätit
så det var kinda bara Anna och jag som åt
med dom
??


några ... fina (?) bilder ifrån det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar