onsdag 24 november 2010

Idag har jag tänkt så mycket att jag glömt allt

Drömde en mardröm.
Det var så hemskt och jag skämdes så mycket
men mitt i alltihop stod du och log. Mot mig.
Det är helt otroligt hur en människa kan göra hela sin omgivning så jävla vacker.

Dagen började med att jag gick upp halv nio och slog på duschen, men det kom inget varmvatten.
Gick ner för att äta frukost halv tio, öppnade kylskåpsdörren, men det fanns ingen mat.
LalaLAallaalALAaL förövrigt är klassråd nog det sämsta som finns, som den begynnande lektionen klockan tio på en onsdag innan nästa lektion som börjar klockan tolv.

Maten var inge go. Annipopops du missa inget.

Köpte en festis
festisen försvann
festisen kom tillbaka
fick aids

Kom hem fyra
satte i en pizza i ugnen
blev klar tjugo över
tryckte i mig den
brände hela munnen
missade bussen
satt på platsen främst avsedd för rörelsehindrade
två tanter kom SPRINGANDES fram till mig och schasa bort mig
missa hållplatsen
hållplatsen var borta (?)
fick springa genom hela stan
halka nästan
.....
...

Anna åt en lika stor kakbit som jag, fast cirka 36 gånger snabbare.
Skrattade åt min egen röst.

Gick till bussen
väntade i hundra år
dansade lite på stället
en taxichaufför kolla snett på mig
som vanligt (dock mer förståeligt den gång då jag var ute och sprang halv fyra på natten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar