fredag 12 november 2010

teh gr8est Justin uv all

Jag skulle skriva om den mäktigaste kärleken.
Justin är kärlek, eh ? 

DET BÖRJADE med ett klipp på Krilleboois blogg, då i slutet av 2009 / början av 2010.
Edit: http://unterseeboten.blogspot.com/2009/10/justin-bieber-one-time.html



Jag bah
oh söt
wouldn't mind being in that gurls sh00z u no ...

Sen
sen
sen
vet inte riktigt vad som hände
han föll bort lite
men like lightning he struck me again
rakt i hjärtat.

Det är som att all min kärlek har fastnat i mig utan någonstans att ta vägen. Och i mig har den grott och växt och jäst och tillslut SPRÄNGTS ut i ett stort jävla kaos.

Det var som
jag har ju alltid tyckt han var bra
I mean like ~ his voice ~ ?!
Han har talang, vilket alldeles för många inte inser.
Så jag valde att älska honom bara för att så många hatar honom (utan anledning).

Men jag vet inte längre
jag vet helt enkelt inte vart jag ska ta vägen.


För han lever på andra sidan jorden ... och jag är en bland sex (snart sju) miljarder.

3 kommentarer: